16.6.09

ERGENEKON TETİKÇİSİNDEN İTİRAFLAR

Bu kez Ergenekon tetikçisinin ses kaydı ortaya çıktı. Er Ferhat Şahin'den kanınız donduracak itiraflar.



Video paylaşım sitesine düşen yeni bir ses kaydı gündemi sarsacak nitelikte. Kayıttaki ses tetikçilik yaptığını, nerede kimleri nasıl öldürdüğünü, ceza almadan nasıl kurtulduğunu, Fethullahçı diye tanımladığı kişilerin evlerine uyuşturucu paketler bırakıldığını anlatıyor.

Erzurum nüfusuna kayıtlı Ferhat Şahin adında bir tetikçiye ait olduğu iddia edilen ses kaydı öncesinde şahsın kimlik bilgileri de veriliyor.

Ses kaydının gönderildiği mailde, “Ergenekon tetikçisi olduğunu yakın arkadaşlarına ifade eden ve gerçekleştirdiği kanlı eylemleri pervasızca anlatan er Ferhat Şahin’in itiraflarını dinleyince kanınız donacak!” deniliyor.

Bugüne kadar onlarca kişiyi öldürdüğünü söyleyen kayıttaki ses, bugüne kadarki eylemleri nedeniyle ceza almadığını söyleyerek karıştığı eylemleri anlatıyor; “Mesela bana işte vurulması gereken şahıs bilgisi gelirdi. Ben vururdum onları yani eylem düzenlenecekse eylem düzenlerdim. Provokatif eylemler falan. Mesela Şırnak’ta 3-4 kişiyi aldık biz 8 kişilik bir ekiptik…” Kayıttaki ses yaptığı eylemlerden kurtulmak için üstlerinin kendisine askere gitmesini emrettiğini, yaptığı hizmetlerden dolayı üstüne gidilmesinin ağırına gittiğini söylüyor. Çeşitli olaylarda kullanılan silahların elden çıkartılması gerektiğini belirten ses, adliyede adam vurduğunu ve ceza almadığını da anlatıyor.

EVLERE UYUŞTURUCU BIRAKILDI

Ses kaydında bazı evlere uyuşturucu bırakıldığı söyle anlatılıyor, “(…) Gülen cemaatine. Onlarla alakalı çalışmalar yaptık. Gülen cemaati farklı, onların misyonu farklı onun için. Orduya bir takım insanları yerleştiren. Onları deşifre etmek için. Verilen isimleri biz işte evlerine paket bıraktık. Yakalansınlar diye onları. Yani uyuşturucu bıraktık.
3 bin kişilik özel eğitimli sivil bir grubun bulunduğu, Ağabeyini vuran 3 kişiyi vurduğunu ve bu olaydan ADD sayesinde kurtulduğunu yapılanmaya 17 yaşında katıldığını anlatan sesten şok itiraflar...

Video kaydında önce ses kaydının Ferhat Şahin adında, Erzurum doğumlu, Kürşat kod adlı birine ait olduğu bilgisi aktarılıyor.

Tetikçi olduğu iddia edilen şahsa ait ses kaydının tam metni:

SİCİLİM BOZUK AMA SABIKAM YOK

Telefon dinlenmede olduğu için. Evi arayamadım. Suç şöyle yani, ben kişisel suçlarım değil. Yani bana verilen emirler neyse onun gereğini yaptım ben hep. Sabıka olarak sabıkam yoktur. Sicilim bozuk olabilir ama. Sabıkam yok yani. Ve beraat almışımdır yani paşalar gibi. Böyle yani.

BANA İSİM LİSTESİ GELİR, BEN VURURUM ONLARI

Mesela bana işte vurulması gereken şahıs bilgisi gelirdi. Ben vururdum onları yani eylem düzenlenecekse eylem düzenlerdim. Provakatif eylemler falan. Mesela Şırnak’ta 3-4 kişiyi aldık biz 8 kişilik bir ekiptik. Öldürdük onları. Tekirdağ’da örgüte para sağlayan 3 kişiyi öldürdük. Mesela Ezine’de ona keza, 6 kişiyi vurduk. Cemaat bağlantılı kişiler onlar. Bu tarz işler yani.

BANA ASKERE GELMEM EMREDİLDİ

Gene mesela ben askere gelmemi emrettiler zaten o dosyadan dolayı, 3 kişiyi vurdum. Orda deşifre oldum, isim olarak. Onlar da bana askere gitmemi emrettiler. Saklanma açısından. O dosya gelmiş şu an birliğimde. Evde aramalar yapılmış, silahlar alınmış işte. O silahların ekspertis raporlarında 2005 olayları falan var. Onlar ortaya çıkmış. İsim veremem. Yani biz ekip olarak. Yani yaptığım hizmetlerden dolayı üstüme geliyorlar, o ağrıma gitti benim.

GEREKEN NEYSE ONU YAPTIM

Ki bunu komutanımın da bilgisi vardı. En son verdiğim dilekçe de vardı. Bana böyle emretti kendileri. Lojistik destek komutanlığını da belirttim orada da görev yaptım. Yani ben gereken hizmet neyse onu yaptım ama üstüme geliyorlar yani. Yani komutan da beni deşifre etmedi kendisi işte. Onlara söylememiş herhalde durumu. Daha sonra beni çağırdı işte. Öyle yani başka bir şey yok. Üstlerim bırakmadı beni. Gereken operasyonlar vardı işte. En son Şırnak’ta ben vuruldum karnımdan. 3 ay komada kaldım. Öyle yani.

ADD DEVREYE GİRDİ

Kendim Atatürkçü Düşünce Derneğine devamlı gidip geliyordum. En son işte ağabeyimin vurulması olayında cinayet işledim. O zaman devreye girdiler. Beraat aldım işte o olayda. Ondan sonra yanlarına aldılar beni zaten.

CEMAATÇİLER ORDUYA SIZMASIN DİYE EVLERİNE UYUŞTURUCU BIRAKTIK

Finansman sağlayan insanlar. Dergi dağıtımı olsun işte, parti içinde bulunanlar, cemaate finansman sağlayanlar. Gülen cemaatine. Onlarla alakalı çalışmalar yaptık. Gülen cemaati farklı, onların misyonu farklı onun için. Orduya bir takım insanları yerleştiren. Onları deşifre etmek için. Verilen isimleri biz işte evlerine paket bıraktık. Yakalansınlar diye onları. Yani uyuşturucu bıraktık. İşte katılmasın diye. O tarz işler.

BİZ 3000 KİŞİYİZ

Yalnız değiliz yaklaşık 3000 kişiyiz. İşte genelde deşifre olmamıştım. Ben bu son olayda deşifre oldum. Yaralama olayı. Çiğli’de oldu. 3 kişiyi vurduk o zaman. Onu da işte bağlamışlar. Şahıslar mahkemede bu değil demişler.

BU İŞLERE 12 YIL HİZMET ETTİM DEŞİFRE OLUNCA ASKERE GELDİM

Şey olarak, 12 yıldır hizmet ettim. Ordu mensubu insanlar böyle yapınca ağrıma gitti. Tamam, ben belki deşifre olmak istemedim ama. Yaptığım hizmetlere baktım bana yapılanlara baktım. Biraz vatan haini muamelesi gibi geldi. Öyle algıladım. O ağrıma gitti yani. Ben de bildireceğim zaten bunları kendilerine aynen. Emir demiri keser mantığı işte.

BAYRAKLI ADLİYESİNDE DURUŞMADA ADAM VURDUM BERAAT ALDIM

Silahlı genelde eğitim. Birebir dövüş. Yakın. Herhangi bir birlikte değil. Ayrı bir birimde eğitim gördük. Yani düşünün ben bayraklı adliyesinde duruşmada dahi bana verilen emir ne ise adam vurdum ben. Duruşmaya girip. Sicilim de ağırdır yani. Ama almam yani. Ceza almadım. Beraat aldım. Duruşmada adam vurdum kaçtım yani.

ABİMİ VURAN 3 KİŞİYİ VURDUM

Ağabeyim kendisi tekstil mühendisi, benim olaylarımdan dolayı. Katıldığım bir eylemde. Çözmüşler PKK’lılar. İzmir Buca’da olduğumuz yeri belirlemişler. Mekânı basmışlar o zaman. Bende döndüm 3 kişiyi vurdum işte. Beraber, bir ekip halinde geldiler. Biri öldü ikisi sakat kaldı onlardan. Öyle yani.

BANA ZİMMETLİ SİLAHLARI TESLİM ETMEM LAZIM

Bize yüklenen misyon neyse o. Şimdi Kuleliyi bize farklı anlattı üstlerimiz. Ordumuzdaki yerinin farklı olduğunu. Birkaç tane büyüğüm de oradan mezun olduğu için bir şeyde yapamadım yani. O biraz koyuyor. Zaten olmazsa firar edeceğim yani. Ortamları korumam lazım. Silahları bir başkasına zimmetlemem lazım. Onlar var.

ONLAR DA İÇERDE ŞU AN DEVREYE GİREMİYORLAR

Alınan silahları da bir başkasının gidip suçu kabul etmesi lazım. Onları korumam lazım yani ortamı. Çünkü onlar da içerde şu an. Onlar da devreye giremiyor. Takipteler yani devamlı. Ben mecburen bir kaç kişiye teslim etmem lazım yani.

CEZAM VAR TECİL OLDU

9 sene 8 ay cezam var şu an. Ondan işte devreye sokamadık yani. Deşifre oluruz diye. O da yaralama olayı. Tam teşebbüs. 9 sene 8 ay ceza aldım. O tecil edildi. Yargıtay’da infaz oldu. İşte Yargıtay’da devreye gireceklerdi işte bu olay başladı. Kaldık orada yani dava süreci. Başladı. Tecil edildi. Donduruldu yani. Yani benim işte gidip o işlemleri hallettirmem lazım. O silahları mutlaka birine teslim etmem lazım. Başka bir sıkıntım yok.

İÇERİYE BAĞLANINCA OKUMAYI BIRAKTIM

Erzurum’da merkezdeniz. 17 senedir İzmir’deyiz. 12 yaşına kadar oradaydım zaten okul süreci. Ülkücü kesim bizim aile. Ocağa gidip geliyorduk. Sonrasında okumadım işte bu olaylar oldu. Ben içeriye bağlanınca gruba katıldım. Bıraktım okumayı. O ağabeyimle görüşüyorum işte. O onları arıyor. Durum budur diye.

BEN GENELDE GEZİCİYİM SABİT BİR YERDE DURMAM

Genelde ben geziciyim sabit bir yerde durmam yani. Gece bir ara eve uğrarım. Sabah erken saatlerde çıkarım. Aylarca eve gitmediğimde olur. Yeri gelir. Öyle yani. Ailem zaten esnaf. Bir ağabeyim tekstil mühendisi. Diğeri ziraat mühendisi. Kız kardeşim Uludağ iktisat okuyor. Babam Beko bayisi. Dedem mesela alay komutanlığı yapmış. Hamidiye alaylarında.

DURUM HASBELKADER MEDYAYA YANSIRSA BU MEKÂNLAR ZARAR GÖRÜR

Birliğimin mutlaka değiştirilmesi lazım. Yani yarın hasbelkader bir şey olur. Medyaya yansır bu mekânlar. Öyle emretti bana. Birliğin adı geçmesin, orda asker olduğum belli olmasın diye. Orda belirttim ama bilmiyorum. Kara Kuvvetlerine de aslında yazabilirim. Veya EDOK’a. Halledeceğiz dediler ama bilmiyorum onda bir belirsizlik var ama nasıl yapacağız bilmiyorum.
aktifhaber.com

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed



Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
 
^

Powered by BloggerAK Medya Haber Yorum Analiz by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License