19.7.10

ORDUMUZUN YÜZ KARASI

Asker Kadına yalvarıyor

Dailymotion'a düşen şok bir ses kaydı daha. TSK mensubu bir askerin, iğfal ettiği iddia edilen bayanla olan ilişkisinin ortaya çıkmaması için, karşısındaki bayana psikolojik baskıları...
TSK mensubu bir askere ait olduğu iddia edilen ses kaydı, ‘Allah Allah’ diyerek savaşa giden ordu sıfatına hiçte uymuyor.

Üst düzey bir askere ait olduğu iddia edilen ses kaydı, gayri meşru bir ilişkiyi ortaya çıkarıyor.

Bir kadınla ilişkisi olduğu anlaşılan askerin, iğfal ettiği bayana psikolojik baskı kurarak, olayın ortaya çıkmaması için elinden gelen her şeyi yaptığı anlaşılıyor.

Karşılıkla konuşmada psikolojik baskının yanında, üstü kapalı tehdit edilen bayana “eğer engel olmazsan ikimizde biteriz” deniliyor.Konuşmalarda imam nikahı kelimesinin geçmesi, askerin fazlasıyla tedirgin olmasına neden oluyor ve eğer imam nikahı diye ifade verilirse kendisinin anında meslekten ihraç olacağını söyleyen asker buna acilen engel olunmasını istiyor….

İŞTE O SES KAYDI….



-Sakın ha sakın… Sen ne yapıyorsun?
-Bir şey yapmıyorum.

-Sesler geliyor.
-Bilmiyorum, dışarıdan geliyor. Hadi imam nikahlı eşi derse…

-O zaman ilk askeri şurada meslekten atılırım biliyor musun. Direk meslekten atılırım o zaman. Daha önce örneğini söyledim ben sana bunun. Direk atarlar başka hiç bir şeye gerek yok. Direk atarlar beni meslekten. O zaman mutlu olur musun?
-Saçmalıyorsun sen.

-O zaman engel olacaksın.
-Olmaya çalışıyorum

-Olacaksın. Olmaya çalışmayacaksın.

-Ne yapabilirim?

-Engel olacaksın. Hele imam nikahlı eşi derse var ya… O şekilde ifade verirse ben bittim. İşte o zaman bittim ben.
-Fatih’e giderse o kötü.

-Fatih’e giderse her şey biter zaten. O zaman bende biterim sen de bitersin zaten.
-Ben neden gideceğim?

-Kendimi öldürürüm. Mutlu olur musun bundan?
-Asla izin vermem öyle bir şeye.

-İzin vermem değil. Fatih’e giderse kendimi vururum.
-Ben asla izin vermem ona.

-Fatih’e gitmesine mi izin vermesin?
-Senin öyle bir şey yapmana.

-Yemin ederim yaparım. Sen biraz önce yenim ettin ya… Yemin ederim ki onu yaparım.
-Engel olacağım diyorum.

-Neye engel olacaksın?
-Gitmemesine.

-Ee herhalde yani engel olacaksın. Engel olmazsan ekmeğimden olurum ben. Mesleğimden atılırım. Sorgusuz sualsiz atarlar beni.
Kaynak: Dailymotion



0 yorum:

Yorum Gönder | Feed



Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
 
^

Powered by BloggerAK Medya Haber Yorum Analiz by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License