4.1.10

ERDOĞAN'A SUKAST PLANI

İnzibat elbisesiyle Başbakan'a suikast planı

Türkiye günlerdir Cumhurbaşkanına, başbakana ve kabine üyelerine varan suikast iddialarıyla çalkalanıyor. Yayınladığı, gündem oluşturan ses kayıtlarıyla adından sıkça sözettiren haber sitemiz, Başbakan Erdoğan'a yönelik suikast iddialarının ciddiyetini ortaya koyan şok bir ses kaydı daha ele geçirdi.

Şok ses kaydına göre, 2009 YAŞ'ta tuğgeneralliğe terfi eden dönemin Edirne Keşan 102. Topçu Alay Komutanı Kurmay Albay F. Ö., emrindeki Astsubay M. Ş.'ye Başbakanı öldürmesi talimatını veriyor. Ergenekoncu Veli Küçük'ten “komutanım” diye sözeden Albay Ö., Astsubay Ş.'ye, bu suikasti gerçekleştirmesi halinde Ogün Samast gibi kahraman olmakla birlikte 500 milyar da para alacağını söylüyor.“OGÜN SAMAST GİBİ KAHRAMAN OLACAKSIN”
Habervaktim'in elde ettiği şok ses kaydında Astsubay M. Ş., Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a suikast düzenlemek için kendisine 500 milyar teklif edildiğini, bunu kabul etmeyince TSK'dan uzaklaştırılmak istendiğini iddia ediyor. Başbakan'ı öldürmesi için Alay Komutanı Kurmay Albay F. Ö.'nün kendisine baskı yaptığını söyleyen Astsubay Ş. ses kaydında, “Bütün borçlarımı ödeyecekti. Bana, Ogün Samast olacaksın, dedi. Kahraman olacaksın, dedi” ifadelerini kullanıyor.

KOLLUKLU RESMİ ELBİSE İLE VURUP LAİKLİĞİ KURTARACAKMIŞ
Astsubay Ş.'nin ses kaydında, Albay Ö'nün suikast planı bile hazırladığı anlaşılıyor: “Önce yaklaşacakmışım, resmi elbise ile kolumda inzibat kolluğum olacakmış. O şekilde. Ben öldürmek istemiyorum, dedim kendisine, ben öldüremem yani. Sonuçta Başbakan bizim Başbakanımız. Yapamam ben. Onu zor yapmak. Çok zor. Laikliği kurtaracakmışım. Laiklik gidiyor diyor. Laiklik elden gidiyor diyor. Koruyucusu görüyor, beni de kurtarıcısı olarak görüyor.”

“F. Ö. GENERALLİK SIRASINDAYMIŞ BENİ KORUYACAKMIŞ”
Kendisine yapılan teklifi kabul etmediği için baskı gördüğünü ve ordudan atılmak istendiğini söyleyen Astsubay Ş., kendisinin hiçbir vukuatının olmadığı halde ordudan atılmak istenmesine bölük ve tabur komutanlarının bile itiraz ettiğini söylüyor. Kendisine Başbakan'ı öldürmesi için teklif yapıldığında psikiyatriden aldığı 19 aylık raporlarının hatırlatıldığı ve bunun cezasının azaltacağının söylendiğini kaydeden Astsubay Ş., Albay Ö.'nün kendisine generallik sırasında beklediğini ve general olunca kendisini koruyacağını söylediğini belirtiyor.

PSİKİYATRİ RAPORLARI CEZASINI AZALTACAKMIŞ
“Ama yapamam ben. Baskı olarak yapacağı Silahlı Kuvvetler'den atmaktı. Onu yapıyor şu anda. Onu yapmaya çalışıyor, yani ben böyle bir şey yapmış olsam hapislerde çürüyecektim. Ama benim 19 ay psikiyatriden raporlarım var. O azaltacakmış. Kendisi bu yıl generallik sırasındaymış. General olacakmış. Kurtarıcı olarak ben varım, diyor. 102'de, 102'inci Alay'da Keşan'da. Yani Bölük Komutanı da benimle görüştü konuyu. Dosyada herhangi bir şey yok, dedi. Ama Komutan niye böyle yapıyor dedi. Bilmiyorum komutanım dedim. Benim dosyamda, bir tane bile şey yok böyle. Borçlarım var ama oda hapsim yok. Göz hapsim yok. Bir tane cezam yok. Hiçbir tane cezam yok. Hiçbir şeyim yok yani. Bu güne kadar almış olduğum bir tane savunmam yok.”

BÖLÜK VE TABUR KOMUTANLARI ATILMAMA KARŞI ÇIKTI
Astsubay M. Ş., “Alay Komutanı sormuş kendisine. Komutanım atamazsınız, demiş. Yani bir şey yok, demiş. Bugüne kadar borçlardan da atılır mı? demiş. Bir şey diyememiş, atacağım demiş. Ama benim atılmama Bölük Komutanı da karşı, Tabur Komutanı da karşı. Ama Alay Komutanı olduğu için sonuçta o karar verecek” ifadelerini kullanıyor.

“F. Ö. VELİ KÜÇÜK'E KOMUTANIM DİYOR”
Ortaya çıkan ses kaydında azmettiricilikle suçlanan Kurmay Albay Ö.'nün kendi başına hareket edeceğini zannetmediğini söyleyen Astsubay Ş. şöyle diyor: “Onun kendi başına olduğunu zannetmiyorum. Arkalarında mutlaka birileri vardır. Çünkü Veli Küçük'e komutanım diyorlar. Komutanım örnek alınacak kişi, diyor. Bak onları görmüyor musun? diyor. Ogün Samast'ı görmüyor musun? diyor. O bir kahraman, diyor, sen de kahraman olacaksın, diyor. Sen de bizim kahramanımız olacaksın diyor. Askeriyenin kahramanı olacaksın, diyor.”

ORHAN PAMUK'U DA ÖLDÜRECEĞİZ, BİZ DE YARIM İŞ OLMAZ
Albay Ö.'nün büyük ihtimalle Ergenekon'la bağlantılı olduğunu çünkü genelde Ergenekon'la ilgili kişilerden bahsettiğini de belirten Astsubay Ş., “Onları övüyor bana. Veli Küçük'ü övüyor. Ondan sonra bir tane albay var, kurmay albay. Yemin bastırıyormuş. Orhan Pamuk'u öldürtecekmiş. Onu öldürtecek, diyor. O da olacak, diyor. Biz de iş yarım kalmaz diyor. Ama ben yapmayacağım yani. Bunu yapmam imkansız bir şey. Bunu Alay Komutanı'na da söyledim. Olmayacak diye. Bir başkasını bulsunlar. Bu şekilde kahraman olmak istemiyorum, yapmayacağım. Söyleyecektim. Bütün olanları, anlatacaktım. Benden istedikleri şeyleri, hepsini iletecektim savcıya. Ben sadece rahat çalışmak istiyorum, başka bir şey istemiyorum” ifadelerini kullanıyor.



HABERVAKTİM.COM/ÖZEL

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed



Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
 
^

Powered by BloggerAK Medya Haber Yorum Analiz by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License