27.4.09

ÖZKÖK PAŞA BİLDİKLERİNİ ANLATTI

Org. Özkök'ten İlk Açıklama

Emekli Genelkurmay Başkanı Org. Hilmi Özkök, Ergenekon Savcıları'na verdiği 8 saatlik ifadeyle ilgili ilk açıklamasını yaptı.

Eski Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hilmi Özkök, Ergenekon soruşturması kapsamında geçtiğimiz cuma günü Cumhuriyet savcıları Zekeriya Öz ve Fikret Seçen'e 8 saat süreyle tanık olarak ifade verdiğini belirterek, “Adalet mülkün temelidir. Ben de tanık olarak görevimi yerine getirdim” dedi.Tanık olarak ifadesine başvurulmasının beklenen bir durum olduğunu ifade eden Orgeneral Özkök, şunları söyledi:
“Daha öncede belirtmiştim, böyle bir talep geldi. Cumartesi günü Cumhuriyet savcılarıyla İzmir Adliyesinde bir araya geldik. Bana devam eden soruşturmaya yönelik, ihtiyaçları olan bilgilerle ilgili sorular sordular. Ben de bildiklerimi objektif olarak ifade ettim.”

“Adalet mülkün temelidir. Ben de tanık olarak görevimi yerine getirdim” diyen Özkök, soruşturma devam ettiği için kendisine yöneltilen soruların içeriğiyle ilgili açıklama yapmayacağını bildirdi.

aktifhaber.com

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed



Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
 
^

Powered by BloggerAK Medya Haber Yorum Analiz by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License