11.6.08

ÇINAR "TSK AJANLIĞINI" YALANLADI

İlker Çınar 'TSK ajanlığını' yalanladı!


Papazlık yaparken Müslümanlığı seçerek misyonerliğe savaş açan İlker Çınar, KKK’ya bağlı istihbarat elemanı haberlerini yalanladı ve ilginç iddialarda bulundu. İşte o sözler:


Arzu Erdoğral'ın haberi

Papazlık yaparken Müslümanlığı seçerek misyonerliğe savaş açan İlker Çınar, hakkında çıkan Kara Kuvvetleri Komutanlığı’na bağlı istihbarat elemanı haberlerini yalanladı. Hilal TV Haber Müdürü Arzu Erdoğral’ın sorularını cevaplayan İlker Çınar hakkındaki iddiaları reddederek, “Konuşursam herkes açısından kötü olur” dedi.

Emekli Sandığı Mersin Bölge Müdürlüğü'nden 16.8.1992 tarihinde 706661XX sicil numarası ile ‘uzman çavuş' olarak kayıtlı olarak göründüğü ve sigorta primlerinin düzenli olarak yatırıldığı ortaya çıkan İlker Çınar ilginç açıklamalarda bulundu…
Bugün Gazetesi’nin gündeme bomba gibi düşen haberine cevap veren İlker Çınar, “Delilleri sunsunlar. Ben Müslüman’ım, ben misyonerlik faaliyetlerini ortaya çıkarıyorum” diye konuştu…

Misyonerlik tartışmalarının alevlendiği 2005 yılının en çok konuşulan ismi eski papaz İlker Çınar Kara Kuvvetleri Komutanlığı'na bağlı istihbarat elemanı olduğunun gerçeği yansıtmadığını belirterek, kendisinin Misyonerliğe savaş açtığını ve ABD’nin ölüm listesinde olduğunu söyledi…

“Ankara’dan kripto çekiliyor ve ben ABD’nin ölüm listesindeyim.” Diyen Çınar o listede rektörlerin de olduğunu ileri sürdü. “Ben devlet için çalışıyorsam bu listede ne işim var…” diyen Çınar, “Ben devletim için birçok standardımdan vazgeçtim. Bana akıl vermek isteyen maaşlı satılmışlar önce kendilerine baksınlar…” diye tepki gösterdi.

Çınar, sigorta primlerinin Kara Kuvvetleri Komutanlığı tarafından yatırıldığına ilişkin soruya, “Emekli sandığı var da demiyorum yokta demiyorum. Ama ispat edemezler ise müfteridirler. Ben ispat edemesem ben müfteriyimdir” diye cevap verirken, devletin aleyhine hiçbir şey yapmadığını ve illegal işlerle uğraşmadığını söyledi.

İlker Çınar telefonla konuştuğu Arzu Erdoğral’a şunları söyledi:

"- Bu emekliği sandığı numarası var. Benim provakatör olarak çalıştığımı nereden biliyorlar… Ben sadece misyonerlik faaliyetlerini ortaya çıkarıyorum...

- Ankara’dan kiripto çekiliyor ve ben ABD’nin ölüm listesindeyim. Bunun içinde rektörler var, vatanseverler var. Peki bu nasıl bir çelişki. Peki ben devlet için çalışıyorsam bu listede ne işim var… Ben devletim için bir çok standardımdan vaçgeçtim. Bana akıl vermek isteyen maaşlı satılmışlar önce kendilerine baksınlar

- Ben konuşursam herkes açısından 'çok kötü' olur

- Delilleri sunsunlar…

- Ben Müslüman’ım.Misyonerlik faaliyetlerini ortaya çıkarıyorum

- Emekli sandığı Ben yok demiyorum. Emekli sandığı var da demiyorum yokta demiyorum. Ama ispat edemezler ise müfteridirler. Ben ispat edemesem ben müfteriyimdir.

- Devletin aleyhine hiçbir şey yapmadım hiçbir illegal oluşumda bulunmadım. Devletime hizmet ettiğim için hapse atılacaklarsa razıyım. Ömür boyu.

- Devletimi satayım diye dünyaları önüme serseler ben bir karış toprağını değişmem. Bu bir iddia bu tezi sunmaları gerekiyor. İspatlayacak delileri sunmalıdırlar hiçbir konuşmuyorum. Bu ülkenin gündemi değişir.

- Ben yaptırıyorum diyerek yaklaşımlarda bulunuyorlar. Misyonerliği deşifre ediyorum suç oluyor, misyonerlik faaliyetleri neden suç olmuyor. Ben herkese söylüyorum. Günah keçesi seçmesinler

- Kimsenin öldürülmesine razı olamam. Ben Malatya’nın yolundan dahi geçmedim. O çocukları tanımam bile... Yapılanlar açığa çıksın diye dua ediyorum." haber7

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed



Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
 
^

Powered by BloggerAK Medya Haber Yorum Analiz by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License