26.9.08

ÇANKAYA BELEDİYE BAŞKANINDAN RÜŞVETLİ SES KAYDI

CHP'li Eryılmaz şoke etti!

Ankara'nın Çankaya Belediye Başkanı Muzaffer Eryılmaz'ın rüşveti anlattığı ses kaydı, gündeme bomba gibi düştü! Eryılmaz, belediyedeki rüşvet çarkını birer birer anlatırken CHP'li meclis üyelerine de küfürler yağdırıyor.

CHP'li Belediye Başkanı Muzaffer Eryılmaz'ın Çankaya'daki rüşvet çarkını anlattığı ses kaydı gündemi yerle bir etti! Kanal 7'nin yayınladığı ses kaydında Eryılmaz, rüşveti anlatırken Allahım şaştı diyor ve CHP'li meclis üyelerinden şikayet ediyor.
İşte o ses kaydından bazı başlıklar;

-Gayri resmi bir spor kulubümüz var. Biz bazen oraya yardım istiyoruz, oraya araba aldırıyoruz. Mütahitlerden alınanlar ise belediye meclis üyelerine dağıtılıyor. Bu para ayda 100-150 bin YTL'yi buluyor.

-Şimdi biz burada... Şeylerle, yamyamları onları doyurmak için benim dört ayrı eski Muzzafer olmam gerekiyor. Bunlara para bulmak için 50 takla atıyorum.

-100-150 milyar borç alında meclis üyelerine verilecek Yani bizim burada bunu yaparken de bunların bazıları dilleniyor tabi.

-Ama yapılan burada esas şey, imar konuları var. İmarda adam diyor ki benim yerim şurada var. Diyoruz ki git, kulube bağışla, minibüs al falan...

-Var yüksek rakam ondan büyük işte. Adamlar imar komisyonunda... Her gelen dosyanın üzerinde atıyor. Ben buradan ne götürürüm. Hergün koltuğunda dosya..

-Dışarı çıkıyor diyor ki işini hallettim şu kadar ver. Ben burada son dört ayda adam bizde resmen tehdit etti.

-Ben 10 gündük benim Allah'ım şaştı. Ben hiçbir işe bakamıyorum. Bu herifler için gidip mütahitten rica ettik, 75 bin dolar borç alıp, 50 laptop dağıttık.

-Cumhuriyet'e destek veriyoruz. Yani gazetelerini alıyoruz, dağıtıyoruz. Balbay'a 100 milyar ödememiz lazım ödememiz lazım ama yok ödeyemiyoruz.

-Personel dediğin işte bu tipler. Yani TİP'çi DEHAP'lı... Benim yanımda CHP'yi eleştiriyor. Burada partizanlık yapmıyorum ama partiliyim.



internethaber.com

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed



Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
 
^

Powered by BloggerAK Medya Haber Yorum Analiz by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License