2.11.09

ALBAY UĞUR'UN SES KAYDI

ETÖ İstihbaratçısının Ses Kaydı

Ergenekon sanığı Albay Uğur'a ait ses kaydı internete düştü. Ses kaydında savcılara tehdit ve ağır küfürler var. Uğur, askeri savcı 'arkadaşlarından' bahsediyor...

Ergenekon'un tutuklu sanığı Jandarma Genel Komutanlığı İstihbarat Başkanlığı Teknik Takip Daire eski Başkanı Albay Hasan Atilla Uğur'un, kadın pazarladığı ortaya çıkmasının ardından şimde de Ergenekon savcılarına yönelik ağır tehditlerin yer adığı bir ses kaydı ortaya çıktı.

"Muvazzaf bir subayı sivil bir savcı 'kalk buraya gel' diye, terörle mücadele eden, bir köpek, polisi arattırarak çağıramaz" gibi ifadelerle Ergenekon Silahlı Terör Örgütü soruşturmasını yürüten savcılara ağır hakaretlerde bulunan Uğur, konuşmasının ilerleyen bölümlerinde Ferhat Sarıkaya örneğini vererek şok tehditler de savuruyor.İşte o konuşmadan bazı önemli ayrıntılar:

SİVİL SAVCI ASKERİ PERSONELİ NASIL SORGULAR?
"Yasalar buna engel, sizin ifadenizi mi istiyorlar, askeri savcılığa yazarlar, siz gidersiniz aslanlar gibi arkadaşınızın karşısına oturursunuz. Buyur yüzbaşım, binbaşım, albayım. O der ki ya böyle böyle diyorlar, ne diyorsunuz, yazar. Rahat bir ortamda verirsiniz, gönderir. Bunun başka hukuki yolu yok."

KANADOĞLU GİBİ ÖYLE HUKUKÇULAR VAR Kİ!
"Ama ben size şunu da söyleyeyim, bunlar, bütün adalet teşkilatı bu değil, onu da söyleyeyim. Yani öyle savcılar, hakimler var ki şu anda... Sadece Kanadoğlu değil, yani genç olarak o kadar çok insan var ki, en ufak bir bunların tökezlemesinde bunların tepesine yapışacak bir sürü insan var hazır."

ZEKERİYE ÖZ, SARIKAYA GİBİ KAÇACAK
Zekeriya Öz'ler, şunlar bunlar hepsi kaçacaklar, Bakın Ferhat Sarıkaya diye bir adam vardı, biliyorsunuz. Bu adamla ilgili çeşitli davalar açıldı, tazminat davaları, tazminat davalarının çoğunu kaybetti. Bu ne demek? Bu her şeyi gösteriyor.

BEN O SAVCILARIN HEPSİNİ MAHVEDECEĞİM
Ben onların hepsini mahvedeceğim. Hepsini takip edeceksiniz inşallah. Duman edeceğim. Onların hepsini o hakimini, onu hazırlayan savcıları orda. Hem suç duyurusunda bulunacağım, hem de hem de hukuki anlamda da bitireceğim yani bundan emin olun, ben biliyorum.

İLKER PAŞAM BU SAVCILAR SİZE DE BİNECEKLER
Artık ben yazdım hepsini şeye, İlker Paşa'ya. Dedim komutanım kafanızı kaldırın, Sizi dedim sordular bana savcılar, Biliyor musunuz dedim. İlker Paşa da vardır bu işlerin içinde biz biliyoruz filan diye, Hepsini yazdım onların, dedim haberiniz olsun. Yarın siz de emekli olacaksınız, size de binecekler. Bunun şeyi yok yani. Korkunun ecele faydası yok. Aman kortkum, bana dokunmayın, yok kardeşim. Net olarak telefon açmışlar, onu da ben öğrendim, siz neyin peşindesiniz diye fırçalamışlar onları, ben şunu da biliyorum: Ben 9 Ekim'de savcılığa gittiğimde çağrıldığımda oradan çıktıktan sonra haber gönderdim Genelkurmay'a, dedim ki, 'Bana bakkı yapıyorlar'. Ben özür diliyorum, ana varat düm düz gittim hepsine, savcısı, polisi hepsi oradaydı. Siz kimsiniz dedim lan köpekler. Aramışlar Genelkurmay'dan bunları. İyice ağızlarına sı..mışlar 'nasıl baskı yaparsınız albaya' diye. Ondan sonra benim avukatı çağırmışlar, Bakın bunlar 2-3 ay önce olan şeyler. Avukat gitmiş, avukata demişler ki, 'ne yapıyor senin müvekkil, bizi mahvedecek, işte yapmasın etmesin bana haber gönderiyor. Ben de avukatı azlettim hemen. Dedim defol, antlaşma yaptın her halde bunlarla. Yani bu bir şey. Netice itibari ile 1919'lu yıllarda yaşadığımız süreç aynı.

CUMHURBAŞKANI SEZER'E ILIMLI İSLAM'I ANLATTIK
Baktığımız zaman bir görüyoruz. Korkaklar, kahramanlar, hainler, üçe ayrılmış. Şimjdi hainler belli. Kahramanlar da belli. Korkaklar da işi görüp de elini taşın altına hiç koymayanlar. Aman yılan bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyenler. Tabi yıllardır istihbarat teşkilatında olduğumuz için bu işi iyi bildiğimizi iddia ederiz. Biz bunları götürdük, bunları Hilmi Paşa'ya. Sayın Cumhurbaşkanına. O zaman hepsini arzettik. Dedik bakın tezgah uygulanıyor. Türkiye'nin sözde ılımlı İslam kategorisine sokulup, burada uydu bir devlet haline getirilip, Afganistan, Irak, SUriye bunların üzerindeki Amerika, AB çıkarlarını uygulamak için bir maşa arıyorlar. Maşa da biziz. Lütfen buna dikkat edin, yoksa bu oyunun çok yakında patlayacağından eminim. Çünkü özellikle Genelkurmay'ın dik duruşu, aldığımız haberler, bana bunu gösteriyor.

AVUKATIMIN BABASI İLKER PAŞA'NIN DEVRESİ
Avukatım geliyor, avukatım bir subay çocuğu benim. İlker Paşa'nın devre arkadaşının subay çocuğu. Ben mesaj da gönderdim İlker Paşa'ya. Siz dedim, bu oyun kesinlikle dönecek dedim. Yüzde 100 dönecek göreceksiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed



Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
 
^

Powered by BloggerAK Medya Haber Yorum Analiz by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License