6.11.09

ASKERİ HAKİMİN ŞOK SES KAYDI

"Dursun Çiçeğin evini aramadım"

Albay Çiçek'in evini arayan ve eşi temizlik ekibinde yer alan Ask. Hk. Yzb. Volkan Şahin'in şok ses kaydı çıktı. Şahin, Çiçek'in evinin göstermelik aradığını itiraf ediyor

Askeri yargının bağımsız olmadığı, İrtica ile mücadele eylem planını ortaya çıkaran ihbar mektubunun ardından bir kez daha kanıtlanmış oldu. Komplo belgesinin altında imzası bulunan Albay Dursun Çiçek'in soruşturmasındaki eksiklikler ve görevli askeri hakimlerin emir komuta zinciri içerisinde görevlerini nasıl yaptıklarına ilişkin skandal bir ses kaydı daha yayınlandı.Ses kaydında Albay Dursun Çiçek'in evinde arama yapan Dz. Ask. Hk. Yzb. İ.Volkan Şahin, aramaya ciddiyet kazandırmak için içeride 6.5 saat kaldığını, bu süre içerisinde yeme ve içmeyle meşgul olduğunu itiraf ediyor.

İşte o ifadeler: "Evindeki aramayı yaptım, aramayı başlattım saat 11:00, bitirdim saat 17:20'de. Bizim memur da diyor ki efendim bu kadar uzun sürmeyevekti. Yaa yedik içtik. açıklama yaparken, '6.5 saat aradık. Onun adamını.."

İ.Volkan Şahin'in, 'O' dediği kişinin kim olduğu, arama emrini kimden aldığı ise merak ediliyor.

İşte Dailymotion.com'da yayınlanan askeri hakimin şok itirafı:


0 yorum:

Yorum Gönder | Feed



Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
 
^

Powered by BloggerAK Medya Haber Yorum Analiz by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License