5.3.09

TOLONUN GATAGULLİSİ KENDİ SESİNDEN

Tolonun ses kaydında kilo kaybı anlaşıldı


Ergenekon sanığı Tolon'a ait ses kaydı internete düştü. Olay yaratacak bu ses kaydıyla Tolon'un tahliyesine dayanak oluşturan kilo kaybının sırrı da ortaya çıktı..




http://video.google.com/videoplay?docid=-2719977368171576344&hl=en

Ergenekon sanığı emekli Orgeneral Hurşit Tolon’a ait olduğu iddia edilen ses kaydı yayınlandı. Video paylaşım sitelerine düşen kayıttaki ses, askerleri savcıya teslim ettiği için Genelkurmay’ı eleştiriyor.

Askeri personelle ilgili gözaltıları eleştiren ses, Genelkurmay ve komuta kademesini sert bir dille eleştirerek ‘Mıy mıy’ olmakla suçluyor. Kayıttaki ses, 1’inci Ordu Komutanı’na “Makamınıza geleyim 5 dakikada savcının elinden askerleri alırım” diyerek görevdeki personeli de eleştiriyor. Asker ve polisi karşı karşıya getirecek bir üslupla olayı değerlendiren kayıttaki ses şunları söylüyor; “Bir ekip hazırlasınlar doğru Koşuyolu’na. Hastamızı almaya geldik desinler. Sen de Cengiz Aykut’a söyle. Ekip çıktı yola alıp gelecek de. Hadi şimdi o çevik kuvvetle durdursun. Hadi gücünü göreyim bakayım. Bakan, başbakan, gelsin durdursun. Hadi. Mümkün değil yaav. Zaten onun için içerdeyim ben.”Ses kaydında geçen konuşmalarda, Gata’daki yetkililere savcılara nasıl davranmaları gerektiğini anlatıyor. Savcıları muhatap kabul etmemeleri, yazışmaları Genelkurmay’a yönlendirmeleri gerektiğini aktaran ses, “Savcı da kim oluyor” diyerek eleştiri dozunu arttırıyor.

Aşırı kilo kaybı ve yaşlılık nedeniyle tahliye Olan Org. Hurşit Tolon’a ait olduğu iddia edilen ses kaydında, kilo kaybının spordan kaynaklandığı, günde 5 km yürüdüğü ve spor yaptığı için kilo verdiğini söylüyor.

SES KAYDININ TAM METNİ:

Kendi doğurduğu bebeği yetimhanenin önüne vermektir teğmeni düşmana teslim etmek diyorum. Teğmeni götürüp bunlara teslim etmek; teğmenini teslim eden ordu olmaz! Aşiret bile olmaz!

Bunların hepsi duyuyor, gidin söyleyin diyorum komutanlarınıza. Ordu komutanına diyorum ki o paşayı orda tutmak demek ihanet demektir. Müsaade edin bana beş dakika makamınıza geleyim yedinci dakikada alırım diyorum onu ben. Alırım, almazsam namerdim bilir bütün dünya.

HADİ ÇEVİK KUVVET DURDURSUN

Şuraya oturtun tekrar Selimiye’ye beni kurmay başkanı gel buraya, aç telefonu Cengiz Aykut’a, de ki ben şimdi, biz şimdi Gata’dan bir heyet gönderiyoruz buraya de emrimi ilet, buranın komutanına da emrimi ilet. Bir ekip hazırlasınlar doğru Koşuyolu’na. Hastamızı almaya geldik desinler. Sen de Cengiz Aykut’a söyle. Ekip çıktı yola alıp gelecek de. Hadi şimdi o çevik kuvvetle durdursun. Hadi gücünü göreyim bakayım. Bakan, başbakan, gelsin durdursun. Hadi. Mümkün değil yaav. Zaten onun için içerdeyim ben.

STAR GAZETESİYLE GENELKURMAY NASIL UZLAŞIR?

Kararı vereceksiniz karar, karar. Yüreğinizle karar verilir. Bizimkiler mıy mıy mıy mıy teğmeni ver, yarbaya kelepçe tak, mermiler bizim mi sizin mi belli değil. Star gazetesiyle uzlaşma yap. Star gazetesiyle Genelkurmay uzlaşmış. Ne demek yav. Nasıl ne demek uzlaşmak? Biz uzlaştık! Olur, mu öyle şey.

SAVCI KİM OLUYAR LAN!

Siz muhatap olmayın. Genelkurmay’a söyleyin genelkurmay’dan bildirilsin. Yani savcılıkta genelkurmay buraya telefon ediyor. Bir dakika kardeşim, genelkurmaya gideceksiniz ben seni muhatap alamam. Mesela savcı yazı yazmış, ne savcısı, kim oluyor lan sen kim oluyorsun, sen kimsin? Sen kimsin lan bana yazıyorsun. Sen kimsin? Doğru oraya. İşte ahhh, orası ahhh orası, orası yazacak. Ah orası yazacak ahh. Ah, ah orası diyecek. “bana yazacaksın kardeşim” diyecek. “benim çocuğuma yazamazsın, bana yazacaksın ben cevap veririm” diyecek.

HIZLI KİLO VERMENİN SIRRI!

Her gün yedi ay bir saat yürüdüm. Ne kadar yürüdüm biliyor musunuz? En az beş kilometre her gün. Her gün en az beş km. Ben zayıflarken dört ayda böyle eridim yani muntazam bir eğriyle zayıfladım. Ama ben cezaevine girdiğim günden beri mutlaka yürüdüm. Gece yürüdüm. Sabah yürüdüm. Yürüdüm. Günde en az 100’e yakın mekik yapardım. Şimdi en son 93 kiloyum ben.


aktifhaber.com

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed



Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
 
^

Powered by BloggerAK Medya Haber Yorum Analiz by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License