29.1.09

367 İCADININ KARADAYICA OLANI


Emekli Genelkurmay Başkanı Org. İsmail Hakkı Karadayı’nın Cumhurbaşkanlığı seçimi öncesi Anavatan Lideri Erkan Mumcu’yu aradığı ve Meclis’e girmemesi yönünde telkinlerde bulunduğu iddia edilmişti. Mumcu bu iddiayı şiddetle yalanlarken, Karadayı sessiz kalmıştı. Ancak ortaya şok bir ses kaydı çıktı.

Org. Karadayı’ya ait olduğu belirtilen ses kaydında 367 sürecini aydınlatacak çok çarpıcı ayrıntılar var. Karadayı, Mumcu’ya Meclis’e girmemesi yönünde yaptığı telkinleri anlatırken, ağır ifadeler kullanıyor. Karadayı ayrıca seçimlerden AKP’nin galip çıkması ve Cumhurbaşkanı’nı da kendi istedikleri biri seçmeleri halinde bu işi “TSK’nın temizleyeceği”ni söylüyor.

SES KAYDININ DEŞİFRESİ

Karadayı: Cumhurbaşkanı halk tarafından seçilmesi için, 376yi (367) bulamazlarsa bu iş katiyetle bitiyor. Mumcu zaten teklifi yapan pezevenk kendisi, ben şeye girme dedim cumhurbaşkanlığı seçimine kesinlikle girme dedim, girmedi o olmadı, o girseydi seçiliyordu. Abdullah Gül olmadı, gaye oydu, Abdullah Gül olmayınca seçime gidecekti. Fakat bu bana şeyi söyledi cumhurbaşkanının halk tarafından seçilmesini istiyorum dedi. Bu dedim sakıncalı, yok efendim o ısrar etti hava yapmak için bunu teklif etti AKP de üzerinde atladı. 367 bulamazlarsa katakulliye gidiyor. Ben bir iki kişiye daha telefon ettim sakın girmeyin diye. İşte bazı bir iki milletvekiline, Halk partiden oraya geçmiş olanlar.. Şimdi adam diyor ki; efendim bizim başkan diyor, tabi bu teklifi yapan bizim başkan diyor Mumcu için. Bu diyor gireceğine göre bizim de kesinlikle girmemiz lazım, işte anladığım kadarıyla girin diyor onu açık söylüyor falan, e gir kardeşim dedim ben de gir ve şey ver, çekimser ver, gir ve çekimser ver.. Ondan sonra dedim ki birkaç arkadaşa daha söyle, düşünecek onu, işte ben bir iki eski bazı bakanlara söyledim bunu onlar da bir iki milletvekiline söyleyecekler, bakalım işte. Teşekkür ettim Sabih KANADOĞLUna, gece konuştuk 45 dakika kadar, ne olacak bundan sonra dedim, valla kötü istikamete gidiyorlar dedi. Ancak dedi bazı şeyler olabilir. Bunlar hatalar yapabilirler, şimdi diyor, cumhurbaşkanı bunu veto etmeye hakkı yok, ancak referanduma gönderme durumu var, referanduma gönderiyorum deyince 120 gün sonra, fakat şimdi bunlar kanun çıkaracakmış. Bunu söyledim tabi ondan sonra, biliyorum dedi bu sıkıntılar var bunda bazı şeyler de var. Genelkurmayın düşünmesi lazım artık, bu işi bir tek Silahlı Kuvvetler temizler artık. Eğer şu seçimlerden de başarılı olunmazsa Silahlı Kuvvetlerin bunu halletmesi lazım Bunlar yani cumhurbaşkanlığına kadar, kendi adamlarından biri gelir, gene seçimde de ekseriyetle başa geçerlerse o zaman asker temizler bunu. aktifhaber.com

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed



Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
 
^

Powered by BloggerAK Medya Haber Yorum Analiz by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License