14.1.09

GÜNEYİN O İFADELERİ NİHAYET YAYINDA

T. GÜNEY'İN O ŞOK İFADESİ

Ergenekon Terör Örgütü'nün (ETÖ) en çok kunuşalan ismi Tuncay Güney'in Ergenekon tutuklusu Saçan'a Emniyette verdiği 2001 yılındaki ifadesi. VİDEO

Eski Emniyet Müdürü Adil Serdar Saçan'ın 2001 yılında Tuncay Güney'i sorgulama görüntüleri yayınlandı.

Avukatlara dağıtılan 6 saatlik görüntüler, haber kanallarında yayınlanmaya başlandı.

Ergenekon soruşturmasının kilit ismi Tuncay Güney’in 2001 yılında polise verdiği 4 DVD’den oluşan ifadeler, 5 sanık avukatına tutanak imzalatarak verildi.

Güney, kayıttaki ilk ifadesinde öne çıkan bazı başlıklar şöyle:


VELİ KÜÇÜK’ÜN K. IRAK’TA OKULU VARDI

Ergenekon’un Kuzey Irak’ta da örgütlenmesi var.

Veli Küçük’ün Kuzey Irak’ta okulu vardı.

Veli Küçük ile Turan Yazgan’ın ilişkisi vardı

Adnan Hoca’nın İsrail tarafından finanse edildiği söylendi.

KÜÇÜK İLE PERİNÇEK’İN ARASI BOZULDU

Hizbullah olayından sonra Veli Küçük ile Doğu Perinçek’in arası bozuldu.

Veli Küçük bana Hizbullah’ın normalde askerlerin gözetiminde olduğunu söyledi.

Doğu Perinçek, PKK’nın Türk gladyosu içindeki adamı.

ERGENEKON’UN SAĞI-SOLU YOK

Ergenekon örgütlenmesinin sağı-solu yok.

Veli Küçük önemli bir general değildi, jandarma içine nüfuz edemezdi.

Özel kuvvetlerle Ergenekon arasında hizipleşme vardı.

KÜÇÜK, KENYA’DAKİ OPERASYONA KARŞIYDI

Öcalan’ın avukatı Doğan Erbaş’la görüştüm.

Öcalan Moskova’da teslim olacaktı, Veli Küçük Kenya’da yapılan operasyona karşıydı.

PKK Lübnan’da Çevik Bir ile görüştü.

VELİ KÜÇÜK, ‘YEŞİL’ İÇİN PATRONDU

Ergenekon özel kuvvetler komutanlığını Amerikan uşağı olarak görüyor.

Veli Küçük ile Öcalan’ın avukatı Doğan Erbaş hiç görüşmedi.

Veli Küçük ‘Yeşil’ için patrondu.

Yeşil’in ölümü Veli Küçük’ün işine yaramazdı.

Mehmet Eymür ile Veli Küçük’ün arası açıktı.

KİMSE ‘YEŞİL’İ KÜÇÜK’TEN HABERSİZ ÖLDÜREMEZ

Kimse Güneydoğu’da kalmak istemezdi, ama Cem Ersever orada kaldı

Cem Ersever, JİTEM’in 4. Bölge Komutanı’ydı ama hiçbir zaman muhalif değildi.

Cem Ersever tarafında olanları tasfiye eden Veli Küçük’tü.

‘Yeşil’in hayalet olması Veli Küçük’ün işine yarardı.

Kimse ‘Yeşil’i Veli Küçük’ten habersiz öldüremez.

ERGENEKON’A MAFYADAN DA KAYNAK AKIYOR

Ergenekon’da sadece devletten değil, değil bankalardan mafyadan da kaynak akıyor

Siyasete girmeyi hiç düşünmedi. Perde arkasındaki lider olmak daha çok hoşuna gidiyor.

Veli Küçük’ü Ergenekon’un yöneticisi olarak görüyorum.

Ergenekon’un İran, Azerbaycan ve Ortadoğu’da da örgütlenmesi var.

SABANCI CİNAYETİ KARATAŞ’A İHALE EDİLDİ

Sabancı cinayetinin ardından Sabancılar, eski istihbaratçılarla bir dedektifler ekibi kurdu.

Fehriye Erdal’a Sabancı Center’da çalışması için referans veren Hüseyin Kocadağ.

Sabancı cinayeti ile ilgili dosyaları bana Doğu Perinçek verdi.

Abdullah Çatlı, Levent’teki İETT garajında bir minibüs içinde Fehriye Erdal ve Mustafa Duyar ile görüştü.

Sabancı cinayeti Dursun Karataş’a ihale edildi.

Bedri Yağan’ı askerler, Dursun Karataş’ı polis destekliyor.

CUMHURİYET GAZETESİ GÜNDEME GELDİ

Gürbüz Çapan Cumhuriyet gazetesinin hisselerini alıyor.

Cumhuriyet’te İlhan Selçuk, 28 Şubat’tan sonra Kıvrıkoğlu’nu rencide eden bir yazı yazdı.

Veli Küçük, ‘İlhan Selçuk’la gazete olmaz’ dedi.

Veli Küçük ‘Bir gazete bir de televizyon lazım’ dedi.

Veli Küçük, ‘Güçlenmek için basına girmeliyiz’ dedi.

Veli Küçük’ün gazete istemesi üzerine Cumhuriyet gazetesi gündeme geldi.

Gürbüz Çapan, ‘Pentagon’a gittim’ dedi.

Cumhuriyet’in hisse yapılanması konuşuldu. Gürbüz Çapan, Veli Küçük’le iş yapmaya hazırdı. Ancak Veli Paşa, Gürbüz Çaban’la uğraşmak istemiyordu.

ERGENEKON YERALTI ÖRGÜTLENMESİ

Sadece Mehmet Eymür Veli Küçük’e yakındı.

Abdullah Çatlı, İzmit’te Veli Küçük’ün yanına gidip gelirdi.

Ergenekon bir yeraltı örgütlenmesi olarak geçiyor.

Ben de olan tüm belgelerin hepsi Veli Küçük’te de var.

Necip Hablemitoğlu’nun Fethullah Hoca raporu vardı.

Veli Küçük, Teoman Koman Paşa ile de ilişkideydi.

Veli Küçük, Abdullah Çatlı’dan hoşnut değildi.

Veli Paşa’nın Sedat Bucak’la arası çok iyiydi.

Kısmetim-1 gemisi battı ama uyuşturucuya bir şey olmadı, yerine ulaştırıldı.

Kısmetim-1 gemisi ile ilgili yazı yazmadım. Bana yaz dedikleri konuda yazıyorum.

DİĞER BAŞLIKLAR:

ADANAN HOCA İSRAİL'DEN FİNANSE EDİLİYOR

PKK ÇEVİK BİR İLE GÖRÜŞTÜ

DALAN'IN OKULLARINDA YEMEK DAĞITIYORDUM

VELİ KÜÇÜK'ÜN OKULU VAR

HİZBULLAH LİDERİ ÖLMEDİ

VELİ KÜÇÜK TRİŞKADAN GENERAL

ÖZEL KUVVETLERLE ERGENEKON HİZİPLEŞMESİ

ÇEVİK BİR PKK'YLA GÖRÜŞTÜ

YEŞİL'İN PATRONU VELİ KÜÇÜK'TÜ

CEM ERSEVER'İN CİNAYETLERİ

ERGENEKON'A DEVLET DIŞINDAN DESTEK

ERGENEKON'UN YÖNETİCİSİ VELİ PAŞA
DİĞER BAŞLIKLAR:

AĞAR VE KÜÇÜK AYRI BİR GRUPTU

SABANCI CİNAYETİ

GAY OLDUĞUMU HERKES BİLİYORDU

VELİ KÜÇÜK İLHAN SELÇUK'U İSTEMEDİ

HİZBULLAH'I KÜÇÜK EĞİTİYORDU

ÇİLLER'İ KABUL ETMEDİ

EYMÜR KÜÇÜK'E YAKINDI

ERGENEKON'UN ÇEKİRDEK KADROSU

KISMETİM-1’DEKİ UYUŞTURUCU
Kısmetim-1 gemisi battı ama uyuşturucuya bir şey olmadı, yerine ulaştırıldı.
Kısmetim-1 gemisi ile ilgili yazı yazmadım. Bana yaz dedikleri konuda yazıyorum.
ERGENEKON’UN ÇEKİRDEK KADROSU
Ergenekon’un çekirdek kadrosu: İsmail Hakkı Karadayı, Necip Torumtay, Teoman Koman, Rasim Betir, Nejad Müldür, Engin Hoş, Güven Erkaya, Veli Küçük, Osman Özbek.

BORAN KAYA'YA PROGRAM YAPTIRDI

- Veli Küçük televizyonlarda program yaptırarak para kazanmak istiyordu. Boran Kaya onun postasıydı. Kaya'yı Dinç Bilgin'e götürdüm. "İner misin Çıkar mısın?" programı yapıldı. Sonra Paşa'nın Kaya ile arası bozuldu. Çocuk kazada öldü.

- Veli Küçük Seda Sayan'ı da istiyordu.


aktifhaber.com

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed



Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
 
^

Powered by BloggerAK Medya Haber Yorum Analiz by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License