31.10.08

ERDOĞAN'I BİR NUMARA KURTARMIŞ

Birand'ın 32. Gün'ünde ŞOK itiraf

Ergenekon'un hahamı 32. Gün'de yine Türkiye'yi sarsacak açıklamalar yaptı.

Ergenekon Operasyonu'nun kilit ismi Tuncay Güney, Kanal D'de yayınlanan 32. Gün programında Mehmet Ali Birand'ın sorularını yanıtladı. Güney'in sansasyonel açıklamalarıyla damga vurduğu programda Saygı Öztürk, Şamil Tayyar, Şaban Arslan, Hüseyin Karanlık ve Rıdvan Akar da yer aldı.

'PERİNÇEK ERDOĞAN'I ÖLDÜRTMEK İSTEDİ, BİR NUMARA ENGEL OLDU'

Şaban Aslan'ın "Perinçek'in Recep Tayyip Erdoğan'a suikast planı yapacağını söylüyor. Nasıl olacaktı bu suikast?" diye sorması üzerine Tuncay Güney şunları anlattı:

"O dönem Recep Tayyip İstanbul Büyükşehir Belediye başkanıydı. Doğu Bey bir tez getirdi. Refah Partisi'nden yenilikçilerin ayrılacaklarını ve bir parti kuracaklarını söyledi. Bunu bir rahatsızlık olarak görüyordu. Doğu Bey'in 1996'dan beri Refah Partisi üzerinde bir çalışması vardı. Erdoğan'ın iktidara gelemeyeceklerini söyledi. Ve bu ülkede Menderes'i astık ne oldu, Turgut Özal'a suikast oldu ne oldu. "Bir de Erdoğan ölse ne olur?" dedi. Ama o zamanın bir numarası kabul etmedi.TÜRKİYE'YE GİZLİCE GİRMEDİM

Türkiye'ye gizlice giriş yaptığına ilişkin iddialara "Ben Türkiye'ye giriş yapmadım. Eğer yapmış olsam nasıl elimi kolumu sallayarak gezerdim. Çünkü hakkımda açılmış bir dava var. Ben güvenlik güçlerini bunu araştırmaya çağırıyorum" diye cevap verdi.

AYDINLIK PKK'YA RÜŞVETLE PASAPORT SAĞLIYOR

Aydınlık Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Hüseyin Karanlık'ı İstanbul Emniyeti'ndeki solcu polislerin müdürü olarak suçlayan ve "yurtdışına çıkmak isteyen PKK'lılara rüşvetle pasaport alıyorsunuz" diyen Güney kendisinin de yurtdışına rüşvetle çıktığını itiraf etti. "Adnan Akfırat bizi bir polis müdürüne gönderdi. 500 dolar ona, 100 dolar da kapıdaki müdüre verip çıktım... Bu Türkiye'de çok normal bir şey" dedi.


samanyoluhaber.com

31.Ekim.2008

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed



Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
 
^

Powered by BloggerAK Medya Haber Yorum Analiz by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License